13. December: Tasty.

IMG_0053
IMG_9252.JPG_effected
IMG_9263.JPG_effected
IMG_9286.JPG_effected
IMG_9287.JPG_effected
IMG_9255.JPG_effected
IMG_9281.JPG_effected
IMG_9278.JPG_effected

In my head christmas and dark chocolate belong together. Which is weird because not so long ago I didn't even like dark chocolate. But these muffins.. they are just simply delicious. When I found the recipe from my favorite blog, I knew I needed to try them out. You should too.
You can find the recipe here.

Mun päässäni joulu ja tumma suklaa kuuluu yhteen. Mikä on hyvin kummallista, koska vielä vähän aikaa sitten en edes pitänyt tummasta suklaasta. Mutta nämä muffinsit.. voi nämä on yksinkertaisesti herkullisia. Kun löysin näiden reseptin lempi ruokablogistani tiesin, että näitä pitää kokeilla. Suosittelen samaa teille.
Resepti löytyy täältä.

IMG_9270.JPG_effected
IMG_9282.JPG_effected
IMG_9253.JPG_effected

xoxo Maria

Comments

Popular Posts