One rather than three.
Muutama sananen ostoksista ja ostoksilla käymisestä.
Tämän vuoden alennusmyynnit on menny multa aikalailla ohi. En tiedä onko se jatkuva väli-kesä-sesonki-joulu-loppukesä-mikälie -alennusmyyntien olemassaolo vai työskentely vaateliikkeessä jolloin on jatkuvasti vaatteiden parissa, mikä on vähentänyt alemyynneissä ja ostoksilla ylipäätään pyörimistä.
Vuorokauden mittaisella Helsinki-visiitilläni tuli kuitenkin käväistyä muutamassa liikkeessä ja jep - tulin taas kerran siihen tulokseen, että maksan mielelläni hyvästä palvelusta, siististä liikkeestä ja laadukkaista tuotteista.
En kuunnellut järjen ääntä ja erehdyin eksymään alennusmyynteihin.. Pieni epämääräinen kierros muutamassa keskustan liikkeessä ja täyskäännös ulko-ovelle. Täydet rekit ja puolet vaatteista lattialla tai epämääräisesti roikkumassa rekeillä..
- ei kiitos !
Tämän ikävän muistutuksen jälkeen päätin, että kipaisen seuraavana aamuna vain lemppariliikkeissäni (COS ja Filippa K.), niissä joista tiedän saavani laadukkaita tuotteita ja hyvää palvelua. Ja nyt sitä ollaan junassa, kirjoittelemassa hyvistä kokemuksista...
Koska satumme olemaan onnekkaita tyyppejä, meillä on varaa valita. Voi päättää ostavansa yhden paremman, kolmen huonon sijaan. Voi kiertää kaukaa sotkuiset myymälät ja vaateläjät ja tukea ostokäyttäytymisellään laatua ja hyvää asiakaspalvelua.
Ja ainakin itselle jää silloin ostokokemuksesta hyvä mieli.
Etenkin kun paperikassista löytyy silkkipaperiin kääritty pehmeä neule.
// Thoughts about good quality and customer service. And my new knit, which I bought from Filippa K.
xoxo Maria
Niin totta joka sana! Ja kuinka suloinen neulekin vielä!
ReplyDeleteKiitos ! Neule on kyllä ihan rakkautta, päätyny jo päälle monen monta kertaa !
DeleteFilippa K:n vaatteita aina kaihoten katselin kun olin sokoksella töissä. Kyllä ovat laatutavaraa!
ReplyDeletehttp://matildaselin.blogspot.fi/2015/07/mango-leather-jacket.html
Niitä kyllä eksyy aina ihailemaan kun käväsee Sokoksella ! :) Ihania ovat.
Delete