nice things.

Untitled
Untitled
Untitled

Erityisen ihana juttu aurinkoisissa päivissä on se, että silmien suojaksi (tai väsyneiden kasvojen...) saa  laittaa nämä Célinen kaunokaiset. 

Pitkän etsinnän jälkeen löysin vihdoin marraskuussa mieluisat aurinkolasit ja käyttöönottoa piti odottaa hartaasti - marraskuu kun ei ehkä ole Suomessa se kaikista ihanin ja aurinkoisin kuukausi.
Onneksi Pariisi ja lisääntynyt valon määrä on aiheuttanut sen, että olen saanut kaivaa nämä laukusta useampaan otteeseen. me likes !


// Finally found them perfect sunnies ! Céline, me likes !

xoxo Maria

Comments

  1. No huh, ihan törkeen hienot nuo aurinkolasit - ne oikein huokuu luksusta (hyvällä tavalla). Mun pitäisi kyllä myös vihdoin ostaa jotkut överihienot aurinkolasit, en ole moneen vuoteen tainnut ostaa (kalliita) uusia aukkareita.

    Ihanat kuvat nämä! Mukavaa viikonloppua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nää on kyllä ollu ihan huippuostos !! Niistä tuntee ja näkee laadun - ei nitise eikä natise !
      Nää oli mun ensimmäiset kalliimat ja laadukkaammat aurinkolasit, etsin pitkään hyvän mallisia.. mulla on iso pää :D ja vaikea sen takia löytää mun mielestä kivan näkösiä aurinkolaseja, mutta Célinen mallit on jotenki tosi hyviä mun kasvojen mallille, nyt on toivelistalla useampikin aurinkolasimalli :D

      Kiitos ihanasta kommentista <3 ja kivaa viikkoa !!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts