Monday, May 12, 2014

.

Kesäkuu4
Pictures from last summer. Kuvat viime kesältä.


Sain tältä ihastuttavalta bloggaajalta kysymyshaasteen :) Vastaukset vihdoin, olkaapa hyvä:

1. Koukuttavin tv-sarja?
Aika moniin tv-sarjoihin on helppo jäädä koukkuun, tykkään katso niitä. Mutta yli muiden on ehdottomasti Täydelliset Naiset ja Greyn anatomia !! Uutena lisäyksenä Revenge, niin koukuttava.

2. Tavara, joka on aina hukassa ?
Hmm. Yleensä muistan aika hyvin missä mun tavarat on, mutta useesti kyllä kateissa on mustat sormikkaat. Onneks ne yleensä hetken etsimisen jälkeen löytyy.

3. Rakkaimmat kengät kaapissasi ?
Tykkään kovasti viime talvena ostamistani Eccon mustista nilkkureista. Mukavat jalassa ja sopii kaiken kanssa :) Ja kesällä rakastan nahkasandaaleja !

4. Vaarallisin tilanne johon olet joutunut ?
Turussa kerran bussi meinas tulla auton kylkeen kun olin henkilöauton kyydissä. Oli pelottavaa.

5. Paikka jonne haluaisit matkustaa takaisin ?
Kalifornia. Ehdottomasti !


xoxo Maria

4 comments :

  1. Heh, mulla on todella usein syksyisin ja talviaikaan hukassa nahkahanskat. Aivan superraivostuttavaa, kun jätän ne vaatehuoneen hyllylle ja sitten ne mystisesti sieltä katoavat, kun minä tai mies siivoaa. ;D Kaukosäädin on toinen hankala tapaus. Viimeksi etsittiin sitä ukon kanssa joku viisitoista minuuttia ja oli jo huutosirkus alkamassa, mutta lopulta se sitten löytyi sohvan uumenista, patjan alta. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D heh, mä oon taas ollu ihan epäonninen nahkahanskojen kanssa. löysin kauheen etsinnän jälkeen täydelliset, ostin ne ja sit ne hajos saumoista. onneks sain palautettua mutta edessä taas täydellisten nahkahanskojen etsintä :D tosin, ei kodin uumenista vaan kaupasta !

      Delete
    2. Mä löysin melkoisen täydelliset konjakinväriset nahkahanskat niinkin erikoisesta paikasta kuin h&m:stä. Ne on olleet aivan mahtavat! Monet triplasti kalliimmat nahkahanskat eivät ole kestäneet käytössä, mutta nämä ovat olleet aivan ilmiömäiset. :D

      Delete
    3. H&M yllättää aina välillä :D mutta joo, itsellä etsinnässä mustat.. joten etsintä jatkuu !

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)