Thursday, March 20, 2014

morning glory.

IMG_6744
IMG_6803
IMG_6595
IMG_6731
IMG_6554
IMG_6740

our kitchen is my favorite room at home. it's so sunny in the morning, filled with natural light.
and I'm a huge breakfast fan. so here are some of my favorite morning moments from the past weeks.

meidän keittiö on mun lempparihuone täällä kotona. se on niin aurinkoinen aamuisin, täynnä luonnonvaloa.
ja mä oon ihan aamupala-fani. parasta. mutta tässä siis ihania aamuhetkiä viime viikoilta.

xoxo Maria

9 comments :

  1. Näissä sun aamukuvissa on aina niin ihana tunnelma, kauniita! Rakastan aamuauringon valoa ja auringonpaisteiset kiireettömät aamut ovat mun ehdottomia suosikkihetkiä. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos <3 vastailen täällä sun kommenttiin keittiössä, auringonpaisteessa istuen.. kiireettömät aamut on kyllä myös mun ihan lempparihetkiä ! :)

      Delete
  2. Oi ikävä sua ja meijän brunsseilua <3 (ja sun mysliä joka loppu hehe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mullakin <3 ! siispä heti "tervetuloa takaisin suomeen"-brunssit kehiin mun nykin reissun jälkeen !! tuon mysliä jos oot kiltisti :D

      Delete
  3. siulla on aina niin ihanan tunnelmallisia kuvia! Ootko millä nämä ottanu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ihana ! nää on kaikki räpsitty puhelimella ja muokattu joko instagramin suodattimilla tai VSCO-camilla :)

      Delete
    2. puhelin on siis iphone 4s jonka kameraan oon ollu enemmän ku tyytyväinen :) :)

      Delete
  4. Eksyin blogiisi ekaa kertaa ja ihastuin! :) Niin ihania kuvia! Yritin liittyä lukijaksi, mutta se ei jostain syystä onnistunut... Täytyy yrittää uudelleen... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ihanaaa ! :) Kiitos kovasti ja tervetuloa lukemaan.. tosin mikäköhän siinä mättää, ettei lukijaksi voi liittyä :/ toivottavasti toimii pian ! :)

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)