Tuesday, July 9, 2013

too much wind

Heinäkuu

OUTFIT:
Shirt H&M
Skirt Zara
Clutch 2nd hand
Necklace as a belt Indiska
Heels H&M


Oh annoyingness. Wind ruining my outfit pictures! But if you keep your eyes only in the outfit you'll see that it's pretty nice :) At least in my opinion.
Lately I've been really busy somehow. And the moments where I have time I have felt myself really lazy. And this isn't like me. Well I hope tomorrow will be better. But there are some nice news about the blog which I'm sure you'll soon notice ;) I'm so excited !

Ahh ärsyttävyys. Tuuli pilaamassa mun asukuvat! Mutta jos kiinnitätte katseenne vain asuun, huomaatte että se on aika kiva :) Tai ainakin mun mielestä.
Oon viime aikoina ollu jotenki tosi kiireinen. Ja niinä hetkinä jolloin on aikaa, on ollu tosi laiska olo ja se ei oo yhtään mun tapasta. No, toivotaan että huomenna ois jo parempi. Mutta kivoja uutisia on tulossa, jotka liittyy blogiin. Tuutte varmasti pian huomaamaan ;) Itse olen ainakin innoissani !

xoxo Maria

No comments :

Post a Comment

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)