Friday, December 28, 2012

And now, I need to know if it's real love.

IMG_7468.JPG_effected

OUTFIT:
Jacket Lindex (new!)
Shirt Zara
Jeans Dr. Denim
Ankle boots Bianco
Bag Asos
Bracelet H&M
Scarf GT

IMG_7466.JPG_effected


Madness - Muse

IMG_7491.JPG_effectedIMG_7461.JPG_effected
IMG_7473.JPG_effected

Outfit with my new jacket ! Found it on sale and I just love it. Thought it's not real leather, I think it looks great.. :) Went shopping today to Helsinki and I found a few things on sale which I had looked before. So I'm happy :) I'll show you them later. I'm so full of inspiration right now... Gotta just find the time to make all my ideas real ! But now this tired girl has to go to sleep. Good night ! :)

Asua uuden takin kanssa ! Löysin sen alesta ja oon ihan rakastunu. Vaikkaan se ei oo aitoa nahkaa, niin mun mielestä se näyttää hyvältä.. :) Olin tänään kaupungilla katsastamassa alet ja löysinkin pari juttua jota olin jo aijemmin kattonu. Siispä iloinen Maria :) Näytän ne teille myöhemmin. Oon niin inspiroitunu tällä hetkellä... Pitää vaan löytää aikaa ideoiden toteuttamiseen ! Mutta nyt tää väsynyt tyttö menee nukkumaan. Hyvää yötä ! :)

xoxo Maria

8 comments :

  1. Upee asu!! Ja sun tukka nayttaa tosi hyvalta!!
    Ma oon taalla paassa himotellu yhta takkia myos --- mut se ei oo alessa.. :/ Tai on, mut...Zara hintoja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti kiitti :) Ja tukkaa pitäis vähän lyhentää ja raidottaa.. mutta hyvä kun tykkäät :D Ja ei Zara hinnat oo niin pahoja.... ehh.. mäki loppuen lopuks ostin sen laukun ! ois jääny harmittaa :) joten anna mennä vaan ;)

      Delete
  2. Mä oon luullu että oot joku 22-25 vuotias, sitte järkytyin kun luin ton about me jutun et oot syntyny -94! Näytät paljo vanhemmalta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D heh ! Kuulen kyllä aika usein että näytän vanhemmalta vaikka omasta mielestä just päinvastoin.. hassua !

      Delete
  3. Ookko leikannu tosta hiusten sivulta lyhyeks? Näyttää tosi kivalta!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ! :) Vaikka en oo leikannu kylläkään, heitin vaan jakauksen enemmän sivusta :)

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)