Friday, November 9, 2012

Lately.

INSTAGRAM

1. Pretty autumn colors ! Kauniita syysvärejä !
2. Sunny day. Aurinkoinen päivä.
3. Detail from my room, photo frames and a bracelet. Yksityiskohtaa huoneesta, valokuvakehyksiä ja rannekoru.
4. Zara bag, when it was brand new ! Zara laukku upouutena.
5. Picnic with applepie and tea ! Piknik omenapiirakan ja teen kanssa.
6. Outfit detail. Yksityiskohtaa asusta.
7. Halloween pumpkin ! Halloween kurpitsa !
8. Breakfast in bed. Aamiaista sängyssä.
9. Me with halloween photoshoot makeup. Minä täydessä tällingissä halloween kuvaussessiota varten.
10. Breakfast at home. Aamiaista kotona.
11. On a walk. Kävelyllä.
12. Me. Minä.
13. Pretty sunset during my walk. Kaunis auringonlasku kävelylenkin aikana.
14. First snow ! Ensilumi !
15. Latest issue of trendi magazine and roses ♥ Uusin trendi-lehden numero ja ruusuja ♥
16. Autumn leaves. Syyslehtiä.


Some snapshots taken with my phone :)

Jotain kuvia joita oon ottanu kännykällä :)

xoxo Maria

4 comments :

  1. Perinteisen massablogi tyylii tän postauksen kuuluis olla nimeltää "my insta week" ja sisältää 3/4 kuvista sun naamasta eri taustoilla ;D

    No eii, kivoi kuvii, mut mä oon nähny nää jo :( ASUJA LISÄÄÄ !! (oon aktiviinen lukija ja mun toiveet pitää ottaa huomioon, murr...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhah niinpä :D:D No olin aatellu tällä viikolla toteuttaa toivees.. mutta oon ollu puolet viikosta kipeenä nii asut ei oikee oo ollu kuvaamisen arvosia :P

      Delete
  2. Komppaan Terhia.
    Uuuusia asuja!

    Ja hei, sun pitaa postata ilouutiset sun kumpparivoitosta! Ja eiko ne muka oikeesti voinu artikkelissaan pistaa "muotiblogi" sanaa iloisesti linkiksi sun blogiin!? Pöh.

    Mutta tykkailen kakkos, nelos, ja lumikuvasta. Seka tietysti kroissanttikuvasta, koska kroissantit saa aina veden kielelle! Ja "Me/Minä" on kaunis! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laitetaan laitetaan :)
      Ja asukuvia tulee TÄNÄÄN ! mutta kuten jo sanoin, oon ollu tiistaista eiliseen asti kipee ja ti/ke en ollu ees koulussa, joten vähän vaikee ottaa asukuvia.. :P pahoitteluni !

      Ja niinpä, linkki ois ollu hyvä ! Mutta hyvä näinkin !!

      Kiitos muru<3

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)