Thursday, October 25, 2012

details.

IMG_5422
IMG_5414

Good night !
Hyvää yötä !

xoxo Maria

4 comments :

  1. Moikka Maria :) Olen koittanut tiirailla jotain kivaa neulemekkoa talveksi, ja se sinun ostama COSin ihana mekko on pyörinyt mielessä. Mulla ei kuitenkaan mitään kokemusta kyseisestä merkistä/liikkeestä ole, joten haluaisitko valaista minua vähän? Huolettaa nimittäin nuo koot. Minulla kun ei ole mahdollisuutta nyt päästä itse liikkeeseen, ja käsittääkseni nettikaupasta saa tilattua ihan Suomeen.

    Vastaako COSin koot ns. normaalia kokoluokkaa? Minun vaatteet on yleensä S-M välillä, olisi kiva kuulla jos osaisit vähän sanoa jos koot on normaalia tiukempia tai löysempiä :) Tuolla nettikaupassa olisi vaikka mitä ihanaa mitä voisin tilata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi :) Ainakin ensituntuma COS:in tuotteisiin on ollut erittäin hyvä :) toi neule jonka ostin tuntuu ihanalta, tuoksuu aidolta villalta ja on ihana ! Pitkäaikaisesta laadusta en osaa sanoa oikeen, koska oli eka ostos.

      Itse oon yleensä kokoa M, mutta neule oli koko S. Että varmaan sinuna ottaisin S kokoa jos niiden väliltä pitää valita :) kuitenki neuleissa se on aina vähän isompi skaala, et riippuu haluuko löysemmän vai kireemmän jne, nii en osaa yleistää :) Ja joo, kuolasin itekin jo nettikaupan tarjontaa vaikka liikkeeseenkin on pääsy :P rahat vaan uhkaa huveta ! Mutta toivottavasti oli ees jotain apua mun epämääräsistä sepostuksista.. :)

      Delete
    2. Kiitos paljon, oli apua! Pitääpä harkita laitanko tilausta menemään, mieli kyllä kovasti tekis :)

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)