Saturday, September 8, 2012

trench coat & stripes.

IMG_3378.JPG_effected

OUTFIT:
Trench coat Selected Femme (new!)
Shirt GT
Jeans Zara
Belt KappAhl
Ankle boots Bianco
Bracelet H&M
Clutch from Century21

IMG_3406.JPG_effected-001
IMG_3403.JPG_effected
IMG_3384.JPG_effectedIMG_3385.JPG_effected
IMG_3392.JPG_effected
IMG_3376.JPG_effectedIMG_3380.JPG_effected

Today we picked up our friend from the airport with my mom. And you might guess that I was already feeling like going on a trip myself ! Well, sadly school and other obligations are stopping me and I have to stay here in Finland.. The weather has been really cold and my tan is gone... so it's official; autumn is here. But luckily I have this trench coat to warm me up :) The price was perfect after 70% discount so I was happy to buy it. I'm preparing an autumn inspiration post for you, so keep tuned ! But now I'm wishing you all a good night !

Tänään käytiin äitin kanssa hakemassa ystävä lentokentältä. Ja varmaan arvaattekin että mä olin jo ihan lähdössä itekin matkalle ! Harmi vain koulu ja muut velvollisuudet esti mua ja piti jäädä kotisuomeen... Sää on muuttunut kylmäks ja mun rusketus on kadonnu... joten syksy on virallisesti täällä. Mutta onneksi mulla on tää trenssitakki mua lämmittämässä :) Hinnasta tuli täydellinen 70% alen jälkeen joten kiikutin takin iloisesti kassalle. Mulla on muuten teille kohta tulossa syksyn inspiraatiopostaus, joten pysykääs kuulolla ! Mutta nyt toivotan kaikille hyvät yöt !

xoxo Maria

6 comments :

  1. oijjoij miten ihana asu! ja tää sun blogis on aivan ihana, tykäistyin hirmuisesti. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aivan ihana kuulla :) :) tervetuloa <3

      Delete
  2. Love it! Totally casual, but classy. Plus the stripes against stripes - shoot makes the outfit look that much better! <3
    Ps. Ihana toi lahikuva!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo kerranki ihan minä asu, tiiäks ku onnistuu mielestään kokoamaan ihan täydellisen :) Ja sit vielä tuli otettua kivat kuvat lentokentällä :) :) hihi <3 KIITOS !

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)