Wednesday, September 5, 2012

CLOSE.

IMG_3164
IMG_3172
IMG_3167 (kopio)
IMG_3171

Here is a result from my little photoshoot I did last week. Trying some new make up tricks ended up with a camera and me taking pictures of myself. And I'm really happy with what came out :)
I think there is a little bit of an old hollywood feeling in these pictures. What do you think?

Viimeviikkoisen pienen valokuvaussession tulosta. Uusien meikkijuttujen koittaminen päätyi kameran kanssa leikkimiseen. Ja oon kyllä tosi ilonen siitä, että miltä nää kuvat näyttää :)
Mun mielestä näissä on hiukan vanhan ajan hollywood-tunnelmaa. Vai mitä ootte mieltä?

xoxo Maria

ps. I purchased something really nice yesterday, now we have to wait for the delivery guy to bring it !
I'm sure you'll notice what it is, as soon as I'm able to use it !

ps. Ostin eilen jotain erittäin kivaa, nyt vaan pitää odottaa että postimies toimittaa sen vielä mulle !
Oon varma että tuutte huomaamaan mikä se on, kunhan pääsen käyttämään sitä !

12 comments :

  1. aivan älyttömän upeita kuvia <3

    ReplyDelete
  2. ihania kuvia :> oot hirmu nätti niissä :)

    ReplyDelete
  3. tosi kivoja kuvia! ja ihanan väristä huulipunaa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) kiitti ! Oon saanu ton huulipunan lahjaksi joskus mun isosiskolta :) :)

      Delete
  4. Aivan ihania kuvia! Oot niin kaunis :)

    ReplyDelete
  5. ootko aatellut kulmakarvojen nyppimistä?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) no, itse olen ihan tyytyväinen tän hetkisiin kulmakarvoihini sillä en tykkää mistään ohuista viivoista. Mutta kiitos kommentista ;)

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)