Tuesday, August 21, 2012

THÉ.

summer !27
IMG_2730
A happy birthday girl with THE present in the background :)
Iloinen synttärityttö jonka upea lahja näkyy taustalla :) 
summer !28

So here you go. The present was Kartell's ghost louis chair. I'm totally in love with it. I also got the hydrangea, it is one of my favorite flowers :) My room here in the dorm is really white. I wanted a light and elegant room but still cozy and I'm really happy with the result. The chair was just the finishing touch to it. I'm just so thankful about this present :) You should have seen my face when I saw it for the first time. I had dreamed about the chair but never thought that my friends would really buy it, and they did ! THANK YOU ♥
Joten tässä vihdoin lempparilahjasta postaus. Lahja oli siis Kartellin ghost louis tuoli. Ja oon ihan rakastunu siihen. Sain myös hortensian lahjaksi, joka on yks mun lempikukista :) Tänä vuonna mun huoneesta täällä asuntolassa tuli aika valkonen. Halusin valoisan ja tyylikkään huoneen, mutta silti kodikkaan ja oon tosi tyytyväinen lopputulokseen. Tää tuoli oli se viimeinen täydellinen silaus. Ja oon niin kiitollinen tästä lahjasta :) Teijän ois pitäny nähdä tämän tytön kasvot kun näin ton tuolin ekaa kertaa . Olin unelmoinu tästä, mutta en koskaan uskonu että mun ystävät ois tän hankkinu mulle, mutta toisin kävi ! KIITOS ♥
xoxo Maria

2 comments :

  1. I love the chair! It totally looks like a designer appartment!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh wow :) Thank you, your comment made me smile! :) :)

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)