Sunday, August 5, 2012

pink flowers.

IMG_2028
After the party. Juhlien jälkeen.
IMG_2033

On friday I was in a wedding and sadly I don't have a photo of myself where you could see my whole outfit (which I really really liked). I was so busy, cause I was taking pictures from the guests in a "photobooth". But as you can see, I was wearing a black kind of modern Selected Femme dress and pink flower earrings. I also wore my new black high heels :) I have to show them to you later.
But the wedding was pretty and the couple was really happy <3 nbsp="nbsp" p="p">It was a lovely night.


Perjantaina olin häissä ja harmi kun mulla ei oo yhtään kuvaa itsestäni jossa vois nähdä mun koko asun (josta tykkäsin tosi tosi paljon). Olin tosi kiireinen kun otin vieraista kuvia semmosessa "kuvauskojussa. Mutta kuten voitte nähdä mulla oli päällä musta, aika moderni mekko Selected Femmestä ja pinkit kukkakorvikset. Kenkinä mulla oli mun uudet mustat korkokengät :) Pitää näyttää ne teille myöhemmin.
Mutta häät oli oikein kauniit ja pari säteili onnesta <3>
Ihana ilta siis.


Maria


No comments :

Post a Comment

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)