Sunday, July 15, 2012

WHITE SKY.

IMG_0673.JPG_effected

OUTFIT:
Knit H&M
Maxi dress H&M
Bag Aleksi13
Sandals Paolo Botticelli

IMG_0672.JPG_effected
IMG_0715.JPG_effected
IMG_0670.JPG_effected
IMG_0671.JPG_effected


IMG_0678.JPG_effected-001
IMG_0678.JPG_effected
IMG_0685.JPG_effected
IMG_0686.JPG_effected

So last thursday I went to Helsinki with my best friend. We were catching up since we hadn't seen each other for a long time. And we also did a little bit of shopping :) I didn't buy much, just a cool pair of pants and a kitchen scale. When I'm walking I usually look at what other people are wearing, because it's inspiring. I've often looked at women with maxi skirts or dresses and though that they look really good, but somehow I've felt that it's too much for me to wear one. But on thursday before we were leaving, I thought that I'd really like to wear it and just dressed up. And I really liked walking the streets while my dress was flowing in the find. I felt stylish and pretty and that's how I think a person should feel in clothes. So you might see me more often in my maxi dress, now I just want to find the perfect maxi skirt I've been searching for ! ;)

Viime torstaina mentiin Helsinkiin mun parhaan ystävän kanssa. Vaihdeltiin kuulumisia, koska ei oltu nähty pitkään aikaan ja tuli sitä shoppailtuakin pikkuisen :) En ostanut muutakun housut ja kettiövaa'an. Yleensä kun kävelen kaupungilla, kiinnitän aika paljon huomiota miten muut naiset on pukeutunu, mun mielestä se on isnpiroivaa. Oonkin usein kattonu naisia joilla on maximekko tai maxihame, että ne on erittäin tyylikkäitä, mutta en sitten koskaan ite oo kehdannu laittaa semmosta päälle, koska oon kokenu sen liialliseks panostamiseks. Torstaina kuitenkin, ennen kun lähdettiin, ainoo mitä mun teki mieli laittaa päälle oli maximekkoni. Päätin sitten panostaa hiukan ja olin niin ilonen sitten kävellessäni katuja kun helma hulmus tuulessa ja mulla oli nätti ja tyylikäs olo. Mun mielestä vaatteista pitäis aina tulla sellanen olo, joten ehkä te näette mut useemmin mun maximekossa ;) Nyt mun pitää vielä löytää mun unelma maxihame, jota oon ettiny ! 

xoxo Maria

8 comments :

  1. Voi että oot nätti ja aivan täydellinen asu :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon anna ! :) :) ja käyn kurkkaamassa blogiasi !

      Delete
  2. Vooi vähänkä kiva asu!:) Käy kattoo munkin blogi?

    http://keepitsimple-ida.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos Ida! :) ja käyn katsomassa toki !

      Delete
  3. Kivalta vaikuttaa sun blogi ! (:

    http://laughing-myassoff.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. I love your bag!! Very mulberry-like! I think my fav maxi skirt is a light rose colored one from zara...still hoping to find it in the sales somewhere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks ! I think I know the one you are talking about, and I really like it too ! :) But it was sold out in the sales, at least here in Finland....cause I was looking for it from the sales too :DD And yeah, my bag is mulberry-like, but I wouldn't mind having a real mulberry :D haha!

      Delete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)