Thursday, May 31, 2012

OUTFIT.

IMG_8133

OUTFIT:
Shorts DIY
Knit Lindex
Shoes Converse
Bag from Spain
Necklace from Nyc (century21)

IMG_8136IMG_8135IMG_8134
IMG_8137
IMG_8138

Outfit from a day I spent in Turku. I met my friend and bought a lovely top.. pictures later ;) This is the kind of outfit post I would like to do more often. Pictures which are taken in the middle of the city, on a street or somewhere. That's where I think outfit's look their best. Or then I'm just boring and used to cool bloggers who take pictures on the streets of Paris or New York... ;)
That necklace has become one of my favorite pieces of jewelry. I was searching for the perfect statement necklace and after searching for a while finding this was definetly worth the wait !
Have a great day, mine is gonna be pretty busy !


Asua päivältä jonka vietin Turussa, jossa olin näkemässä ystävää ja ostin kanssa kivan topin.. siitä kuvia myöhemmin ;) Tää on semmonen mun mielestä kiva asukuvapostaus, ois kiva tehä useemmin. Kuvat, jotka on otettu kaupungilla, kadulla tai jossain, on mun mielestä parhaita ja asut tulee jotenki kivasti esiin. Tai sit oon vaan tylsä ja tottunu hienoihin blogeihin jossa kuvat on otettu esim. Pariisin tai New Yorkin kaduilla.. ;)
Tosta kaulakorusta on tullu muuten yks mun lempparikoruista.. etin pitkään täydellistä statement kaulakorua ja löydettyäni ton, oon ilonen et jaksoin odottaa !
Kivaa päivää murut, omastani tulee kiireinen !


- Maria

2 comments :

  1. maiju katariina: kiitos ihana :) mutta mihin katos paahtopäivät?? haluun mennä ottaa lisää aurinkoa !

    ReplyDelete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)