Friday, April 6, 2012

easter.

IMG_4222.JPG_effected

I hope you are having a wonderful time, since it's easter holiday ! I am :)
Holidays for me are: sleeping, cooking, doing sports, spending time with loved ones and doing all the stuff you feel like doing.

Toivottavasti teillä on kivaa, onhan nyt pääsiäisloma ! Mä ainakin oon nauttinu :)
Loma tarkottaa mulle: nukkumista, ruuanlaittoa, leipomista, urheilua, ajan viettämistä rakkaiden kanssa ja kivojen asioiden tekemistä.

IMG_4221.JPG_effected

These pictures I took from my room, to show the pretty flowers but also the nice candles I bought from H&M home. I think they are lovely. Well I'd love also Baies candles.. but I don't feel like spending 60$ on a candle.....

Otin nää kuvat mun huoneesta, että voisin näyttää nää nätit kukat teille, mutta halusin kans näyttää noi kynttilät mitkä ostin H&M home:sta. Mun mielestä ne on ihanat. No haluisin kyllä myös Baies kynttilöitä, mutta 60$ maksavat kynttilät tuntuu turhan kalliilta...

IMG_4218.JPG_effected

But now to the main point: Happy easter to all of the lovely readers !

Mutta nyt itse asiaan: Hyvää pääsiäistä kaikille ihanille lukijoille !

IMG_4217.JPG_effected-001

xoxo Maria

1 comment :

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)