Monday, March 12, 2012

new dress !



OUTFIT:
Dress H&M
Necklace New Yorker
Ankle boots H&M
Lipstick Lumene nro. 1



weekends. oh how I like them. but back to "normal" life.. I've done so many things today already ! I went jogging in the lovely spring sunshine, cleaned my room and did some laundry... and now I'm posting these pictures for you :) these are from saturday ! I wanted to take pictures outside, but my "personal photographer" wasn't at home :p haha. hope you had a lovely weekend ! I'm am so happy that it's spring ! It is totally my favourite season and I just love it ! 


viikonloput, tykkään niistä niin paljon. mutta takaisin arkeen.. Oon tänään tehny jo vaikka mitä ! Menin lenkille aurinkoiseen kevätsäähän, siivosin mun huoneen ja pesin pyykkiä.. ja nyt postailen teille näitä kuvia :) nää on lauantailta ! Halusin ottaa kuvia ulkona mut mun "henkilökohtainen valokuvaaja" ei ollu kotona :p heh. toivottavasti teillä oli ihana viikonloppu ! Oon niin ilonen muuten, ku on kevät ! Mun lempparivuodenaika ja tykkään NIIN paljon !


Maria


ps. the H&M package came ! can't wait to show you what else I purchaced than this dress !

ps H&M paketti tuli ! ja en jaksa oottaa että näytän mitä muuta ostin ku tän mekon !



4 comments :

  1. Kattelin et onpas sopo mekko, vaan ei yhtaan mun tyylinen. Kunnes....SELKA! Ah. :) Tykkailen!

    ReplyDelete
  2. Hahahah :D sä ja sun avoinselkätykkäilys ! <3

    ReplyDelete
  3. kiitti kiitti ! :) se odottelee jo innoissaan kesää.. meinaa superpaljon kivempi mekko ku on paljaat sääret ja aurinkoinen keli !

    ReplyDelete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)