Tuesday, March 20, 2012

J for Jeans




OUTFIT:
Jeans Only
Jacket United Colors of Benetton 
Clutch GT
Top H&M


You know those days when you are just feeling randomly very pissed. Today was that kind of day. 
It started just normally but as the day continued I just got more annoyed and more grumpy... 
I hope you didn't have that kind of day, cause it sucks. 
Oh and I am done with winter and snow. I NEED SUMMER! :p 


Tiedättekö ne päivät jolloin vaan ärsyttää jostain tietämättömästä syystä. Tänään oli semmonen päivä.
Se alko ihan normaalisti mutta päivän aikana mua rupes ärsyttämään yhä enemmän ja tulin huonotuuliseksi... Toivottavasti teillä ei ollu yhtä inhottava päivä, koska se ei oo kivaa.
Ja oon muuten niin valmis jo kesään. Talvi riittää mulle. TULE JO KESÄ! :p


Maria

4 comments :

  1. Kiva naha sulla farkkukokonaisuus!
    Tuntuu silt et sul on farkut paal postauksis tosi harvoin, joten jee :)
    Tykkailen.

    ReplyDelete
  2. No on mulla aika usein ne mustat tai sit ne farkkulegginssit.. mut mul ei oo kauheesti kivoja farkkuja.. nääki ihan liian isot vyötäröltä mut köytin ne vyöllä ettei tipu päältä :D mun pitäis ostaa muute uudet farkut. mut vihaan ostaa niitä.. ikinä istu hyvin =(

    ReplyDelete
  3. ohhoh oliko sulla jo balleriinat jalassa? :D eikö tullu kylmä? kiva asu kuitenkin:)

    ReplyDelete
  4. Joo :D uskaltauduin ulos ballerinoissa! Mutta mulla on niin lyhy koulumatka niin ei siinä ehdi jäätyä ja kouliksella onkin sitte lämmin :) Ja kiitti !

    ReplyDelete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)