Wednesday, February 22, 2012

new skirt !



OUTFIT:
shirt KappAhl
watch Helsinki Kone jeans


NEW SKIRT H&M :)

So today I was shopping with my mom... I found this lovely skirt for summer! It's actually brighter blue, in the picture it looks pretty dark... but I really really like it! 
I would love to have sooooo many clothes right now, but I can't find anything that I like from the stores.. even tough my pinterest page is full of clothes I could buy immediately..
And if you don't know what pinterest is, it's this super inspiring online pinboard where you can add pictures for example from online stores or blogs or other sites, or just repin pictures from other peoples pinboards! :) 
I'm already super addicted! :D haha. this is my page: http://pinterest.com/dejiss/

Hope you had a nice day!


Tänään olin siis shoppailemassa äitin kanssa... Löysin tän aivan ihanan hameen kesäks! :) Se on oikeesti kirkkaamman sininen ku miltä kuvassa näyttää.. mut tykkäilen paljon!
Oih, haluisin ostaa niin paljon vaatteita tällä hetkellä, mut en löydä mitään kivaa kaupoista.. mun pinterest sivu on ihan täynnä vaatteita mitä voisin ostaa vaikka heti, mut kaupoista ei sit vaa löydy. argh.
Ja jos ette tiiä mikä pinterest on, niin se on semmonen netissä oleva "ilmotustaulu" jonne voi lisäillä kuvia muilta sivuilta, esim. nettikaupoista tai blogeista tai sitte lisätä muiden "ilmotustauluilta" kuvia omalle sivulleen! :)
Oon jo ihan addiktoitunu! :D heh. mutta tässä mun sivu: http://pinterest.com/dejiss/

Toivottavasti teilläki oli kiva päivä!



<3 M

6 comments :

  1. Toi värihän on just kiva!! Sul on sama shokki, ku mulla sillon syksyllä :D Se kampaaja vetäs mun platinablondii tummanvaaleen värin, näytti mun silmää ruskeelta (mitä se ei ollut), mutta se haalistu täydelliseks tuhkan väriseks :)) Älä tee mitään, anna olla vaa!

    ReplyDelete
  2. katotaaaaan ;) shokki on meinaan tähän asti ollut vähän turhan iso pala purtavaks. katon peiliin ja meinaan itkee joka kerta :S !!!

    ReplyDelete
  3. Eiku TOSI kivahan toi on! :) :) Ei yhtaan vihree. <3 <3 ja sopii hyvin. Ja sakin naytat nyt natilta kun ei itketa (ainakaan kuvissa). PUS!

    ReplyDelete
  4. Wooow kivat hiukset! Onks toi pinterest vähän ku we♥it? et sinne saa noita 'setsejä' ym? :D

    ReplyDelete
  5. Kiitti :) ja joo, mun mielestä vähän "edistyneempi" versio we<3it:sta :) tykkäilen kovasti pinterestistä!

    ReplyDelete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)