Friday, November 25, 2011

Lovely friday in rainy Helsinki.



Nätti Helsinkiä ikkunasta! Hih jopa Aleksanterinkadun jouluvalot näkyy:)
Pretty Helsinki from a window! You can see even the christmaslights from Aleksanterinkatu:)

Lovely day with lovely people. That's all I can say. 
I was in Helsinki with my friend Terhi. We went to eat some good overpriced food, and it tasted GOOOOD. And I even tasted macaroons for the first time in my life. And loved them! There is something about rain that I somehow like.. well if I am at home and doing something nice in candlelight.. But walking in the rain and getting your hair wet. NO THANKS. As you see, my hair got wet.. and looked bad. sad, really sad :P
I didn't manage to take a better outfit picture, but you can see my new shirt in that picture above. I bought it from Stockholm. This lovely store BikBok.
Why all nice stores have to be in Sweden ?
Well then I have to go there too ;D haha.

Have a wonderful weekend! Hope you had a good week!

<3 Maria


Ihana päivä ihanien ihmisten kanssa. Siinä kaikki mitä voin sanoo.
Olin Helsingissä mun ystävän Terhin kanssa. Mentiin syömään hyvää ylihinnoiteltua ruokaa, ja se maistui niiin hyvältä. Maistoin myös ekaa kertaa elämässäni macaron-leivoksia. uusi rakkaus. niin hyvää. Sateessa on muuten jotain mistä mä tykkään, sillon jos saan olla sisällä kynttilänvalossa tekemässä jotain mukavaa.. Mutta vesisateessa kävely ja hiusten kastuminen ei oo ihan lempparijuttuja. Niinku näette, mun hiukset kastu.. ja näytti ihan huonolta.. niiin surullista :P
En onnistunu tänään ottamaan parempaa asukuvaa, mut näätte mun uuden paidan ylläolevassa kuvassa. Ostin sen Tukholmasta, BikBokista.
Miks kaikki kivat kaupat pitää olla Ruotsissa?
No sit mun pitää selvästikkin mennä sinne ite myös ;D hahhah.

Loistavaa viikonloppua teille! Toivottavasti oli kiva viikko!

<3 Maria


3 comments :

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)