Thursday, November 10, 2011

FROST.



Poncho H&M, vyö KappAhl, saappaat Vagabond.
Poncho H&M, belt KappAhl, boots Vagabond.




Kiire kouluun ja tää tyttö hyökkää kännykkäkamera kädessä ulos napsimaan ihania kuvia kauniista aamusta. Eihän tietenkään kännykkäkameran laatu riitä ja pakko hipsiä jollain hyvällä tekosyyllä ranskantunnilta takas hakemaan kamera ja ottamaan kuvia sitten tästä. Okei no asukuvat otettiin sitten ihan välitunnilla, mutta kuitenkin.
Ahh. Talvi tulee sittenkin. Välivuodenaikojen inhoojana pitää mielestäni olla joko kunnon kesä, kunnon talvi, kunnon syksy tai aivan loppukevät, mitkään pimeät, lehdettömät, loskaiset, mutaiset kelit kun ei mun sydäntä oo vallottanu ja tuskin mä tälläista mielipidettä yksin edustan.

Ens viikolle onkin sitten jo suunnitelmissa joulutorttujen leipomista, glögin juomista ja joulutunnelmointia näin hieman etukäteen ;) 
Talven tulohan meinaa automaattisesti sitä, että joulu on pian. Mikäs sen parempaa.
Ja nyt marraskuun koitettua mun on jo ihan luvallista hypeillä sitä. Ainakin jos eräiltä ihmisiltä kysytään. 

Oon muuten viimeaikoina törmänny ongelmaan. Mun kirjoitusintoni tahtoo hiipua aina kun muistan et tää pitäis vielä kääntää englanniksi. Aika kun ei tahtois riittää miettimään kahdella kielellä järkevän kuulloisen tekstin muodostamista. Koska en haluu olla vaan kuvia postaileva (etenkin kun niitten laatu vaihtelee niin paljon) bloggaaja vaan on mulla aina välillä jotain sanottavaakin. Ehkä mun pitää vaan tarttua itteäni niskasta kiinni ja ohittaa laiskuus/kiire ja jaksaa aina vääntää englanninkielinen käännöskin.. Tai sit pestaan mun isosiskon tekeemään sen. ;) 

Jätän teidät nyt nauttimaan loppuillan tunnelmista :) mä ainakin yritän saada huoneeni siivotuksi ja sen jälkeen rentoutua greyn anatomiaa kattellessa.. katotaan miten aika riittää ;)
hih!

<3: Maria


ps. onneks huomenna alkaa viikonloppu! Tätä on taas odotettu. ja hyvä viikonloppu onkin tiedossa!! :)
pps. laiskuutta ei ainakaan tänään voitettu. sorry for all the readers who read only english that this is only in finnish.




4 comments :

  1. oii oot niin kaunis nois kuvissa! :) ♥

    ReplyDelete
  2. Kiitos maiju <3 ! :) :) ja oon muuten sitä mieltä et meijän pitää viimeistään joululomalla nähä!! :P

    ReplyDelete
  3. Kuva #5 on ehdottomasti mun suosikki! Niin kaunis! <3 Ja upeus toi aamukuva. Wow. Tulis tannekin jo tarpeeks kylma mun Fall in New York takille :D

    ReplyDelete
  4. Kiitos murmelini<3 Hah ja todellakin New York takkeiluja fanitetaan!! :) Sit otat semmosii upei kuvii :D Ja odotan jo meidän taksin käsiheilautus kuvia :D haha!

    Ainiin.. kai susta tulee mun uus kääntäjä? ;)

    ReplyDelete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)