Wednesday, October 5, 2011

toughts + pictures.


Se on aina hyvä tunne ku just ku on päässy purkamaan tunteitaan siitä ettei internet toimi, ni saa soiton että koitappas toimiiko se nyt. Ihanaisesti koulun mediavastaava tai joku oli laittanut netin toimimaan. Aikalailla kakki sivustot jotka ei moneen MONEEN viikkoon oo toiminu, päätti sitten yllättäen lähteä toimimaan. Skeptisenä kuitenkin pakko pohtia, että kauankohan tää luksus kestää.


Tässä lähipäivien aikana oon törmänny sellaseenkin ongelmaan. Mä löydän mun unelma vaatteita, ne mun päässä syntyneet haave/mielikuvat tuotteina. MUTTA joko liikettä ei oo suomessa. Tuote on mun loppuunmyyty siinä vaiheessa ku löydän sen jostain internetin syövereissä, tai sitten se sattuu olemaan joku ihana inspiroiva kuva tyyliin weheartit:ssa ja sit se on täysin mun saavuttamattomissa.
Miten mä ne vaatteet nyt sit löydän ?!?!?


Suomen ahh niin suurella kauppakirjavuudella ei kauheesti iloita. Himoitsen Lontoon vintageputiikkeihin... Topshop... voih. Ja ahh kun pääsisin takas jenkkeihin :) Kivoja vaatteita mun lompakolle ystävälliseen hintaan.. matkakuume tekee taas tuloaan :D:D hups. Toukokuussa sitten !!! matkalle siis...CAN'T WAIT!!!


Mutta ennen ku ruvetaan valittamaan suppeasta vaatetarjonnasta... voisin jatkaa valivali linjaani sillä että kun pitäis olla niin mielenkiintoinen ja trendikäs bloggaaja ni mistäs revin rahat ihanille shoppailuille, uuteen kameraan, matkalippuihin, herkutteluihin ja ties mihin.. rahalla on meinaan tapana kadota.. ei sitä taivaalta sada, kerran kuussa tipahtaa opintotuki tilille ja sillä on pärjättävä. :P No en mä nyt hätää näe, todellakaan.. mutta saa sitä tyttö aina unelmoida prinsessamekoista, shoppailukierroksista kun visa vinkuu ;) hihhei. ainiin palataas maan pinnalle.



Musta on muuten tullu ihan leipoja ihminen. Tykkään tehä aina kaikennäkösiä leipomuksia ku pääsen viikonloppusin kotiin. Koittaa reseptejä ja selailla kaikkia reseptikirjoja missä on NAM NAM kuvia :D hehheh. Mutta mites ratkaista ongelma laihdutuskuuri+leipomisintoilut :D ei toimi. miten aina täykkäreissäkin Bree on niiiin tikkulaiha mut silti master ruuanlaittaja. Kai se nyt sitä ruokaa joskus itekkin syö?! :P ainiin se oli tv-sarja... pah.


Asiasta miljardinteen. Kaipaan sellasta kunnon tyttöjen meininkiä. Hengailua, hassuttelua, kuvaamista, meikkaamista, kunnon sheikkaamista musan tahtiin ja juttelua pojista. Laittautumista ja vaan hyvää aikaa. Mitäs asun keskellä korpea, ei täällä kukaan sellasta jaksa harrastaa -.- plahh. aina on hyvä unelmoida ;) tai kuka tietää, ehkä saan mun kaverit mukaan mun hulluihin ideoihin :D


Tässä vielä pari mielenkiintosta postausta joita bongailin muutamilta lempparibloggaajiltani :) 





Loppuun vielä rysäys inspiroivia kuvia :) Toivottavasti tykkäätte!


<3: Maria



ps. sorry all you who don't understand finnish. few posts don't have a translation cause I'm too lazy to translate.. :P but lucky you, you've got google translator ;) haha! enjoy the pictures :)

No comments :

Post a Comment

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)