Saturday, July 16, 2011

A little piece of Paris.


Le tour Eiffel.
Minä ja Rita :)
Me and Rita :)
Super söpö karuselli :)
Super cute carousel :)
Coat Vila, tunique H&M, leggings GT, shoes from US, bag Aleksi13
Takki Vila, tunika H&M, legginssit GT, kengät jenkeistä, laukku Aleksi13






Terkut Pariisista :) Ehdittiin käväsemään siellä lentojen välissä viime tiistaina :)
Nyt ollaan sitten täällä Bulgariassa. Ollaan tyhjennetty lompakoitamme ja täytetty matkalaukkujamme = shoppailtu siis :DD Ja nautittu auringosta, nähty mun sukulaisia jne. Huominen ollaan vielä täällä Rusessa ja sitten matka jatkuu Varnaan, rantakaupunkiin ! JEES :D tätä oon odottanu! :)
hehe.
Mutta nyt pitääpi taas mennä... heippis!


Maria



Hellou from Paris :) We had time to go there between our flights last tuesday :)
Now we are here in Bulgaria. We have emptied our wallets and made our suitcases full = so we have been shopping :DD We have enjoyed the sun and met my relatives and so on... We'll spend tomorrow here in Rousse and after that our trip continues to Varna, a beachcity! JESS :D This is what I have been waiting for! :)
But gotta go now.. bye ! 


xoxo Maria

4 comments :

  1. aivan ihania kuvia!! pariisi on mun lemppari ;)

    ReplyDelete
  2. Kiitos! :) Ihanalta se vaikutti ja pakko päästä jonain päivänä uudestaan koska reilu 3h ei oikeen riitä sen tutkimiseen ! :D

    ReplyDelete
  3. Toi kolmas kuva on niiin hieno! Tosin paparazzi on edellee mun lemppis. :)

    ReplyDelete
  4. :)) taitaa olla ritardon ottama itseasiassa :D

    ReplyDelete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)