Wednesday, June 29, 2011

Green patterns.


Tunika saatu siskolta, vyö Mango, aurinkolasit Cubus, sandaalit Bulgariasta.
Tunique from my sister, belt Mango, sunglasses Cubus, sandals are from Bulgaria.



Hi :)
So this was my summer outfit today ! After work I took my bike to maintenance and walked to the gym. I was really tired already cause I have to stand the whole time I am working.. But still I managed to run for a while in the gym... Mom picked me up and soon we were headed to the beach :) You just can't waste this weather just to sit the whole day inside. Beach is a daily must :DD
But yeah, I had a great day :) 
Hope you did too!

xoxo Maria



Heei :)
Tässä mun päivän kesäasu ! Töiden jälkeen vein mun pyörän huoltoon ja kävelin salille. Mä olin tosi väsyny valmiiks koska mun pitää seistä koko aika ku oon töissä.. Mutta silti onnistuin juoksemaan juoksumatol jonkun aikaa salilla... Äiti haki mut sieltä ja pian suunnattiin jo rannalle :) Ei voi tuhlata tämmösiä ilmoja sillai et istuis koko päivän sisällä. Ranta on siis joka päivänen pakko :DD
Mutta joo, oli loisto päivä :)
Toivottavasti teilläkin!


Maria



2 comments :

  1. Siis aivan ihana tuo tunika :>! Missä muuten oot kesätöissä? :)

    ReplyDelete
  2. Kiitti ! :) Tai pitäis kiittää Annaa ku se oli heittämäs sitä kirpparille ja mä pummin sen sit sieltä :D
    Oon prismassa täyttelemässä hyllyjä :P

    ReplyDelete

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)