Saturday, April 30, 2011

perjantai asu.

Takki Vila, farkkulegginssit ja laukku GT, ballerinat Andiamo, huivi ilmaislahja :D, rannekoru Claire's

T-paita H&M
Tämmöiseltä näytti mun perjantai päivä :) Ensin mun piti mennä heti perjantaina jo kotiin, mutta päädyttiinkin menemään kaveriporukalla yöks mun läheskaimalle Marille :D Huvittavinta on et meillä on sama toinen nimi sen lisäks et etunimet on melkein sama :D Muut leipo suklaajuustokakkua josta tuli erittäin herkkua ja mä ja mun kaveri Susu tehtiin sitten ton näköinen salaatti! :) Oli kivaa olla kaveriporukalla, pelata lautapeliä ja nauttia viikonlopusta! :) Tänään sitten oli aikaisempi herätys kirkkoon.. :) Kauheet univelat painaa päälle=huomenna nukutaan !!
Kirkon jälkeen sitte tulin kotiin ja miettiny et miks ulkona sataa ja paistaa vuoronperään: mähän oon jo eläny kesäilmastossa tässä muutamat viikot! :D Tänään tuli RAKEITAKIN ! :( no perus vappu :D
Kuitenkin HYVÄÄ VAPPUA TEILLE !


Maria

No comments :

Post a Comment

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)