Friday, February 25, 2011

Spring colors.


Ahh ! 
Nyt alkaa olla se aika vuodesta, ku vihdoin valo alkaa voittaa pimeän !
KEVÄT - mun lempivuoden aika! Ihanaa..
Kaupat tulee täyteen ihania kevät vaatteita ja ite ku oon tykästyny nudeen vaatevärinä ni täydellistä! :) Mintunvihree on kanssa mun uusi ihastus ;) 
Bikinikautta ja kesäaurinkoa odotellessa kattelin vähäsen nettikauppojen tarjontaa ja kokosin eniten silmää miellyttäneet tommoseks kollaasiks :) Hope you like it! :)

(hih, ja tommonen ihana höyhelaukku mulla onkin jo.. oma joululahjani ;) ! )

Kesätunnelmaa tuo myös tää ihana H&M:n mainoskuva! I love it!
Ihanat värit!

(Toi ihanuus vyö on kyllä ikävä kyllä SOLD OUT :( no ehkä mä semmosen vielä jostain metsästän! :D)

Nyt kesää odottelemaan ja kuntoilemaan, että saa kropankin kesäkuosiin! :D

5 comments :

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)