Friday, February 25, 2011

places.

Bongasin tämmösen Maijun blogista ja päätin sitten itekki tehä, ku oon matkailurakas ihmine :D





  • Valitse 5 paikkaa kuvineen, joissa haluaisit käydä. Voi olla mikä paikka tahansa, vaikkapa Jäämeri tai Tokio.



  • Jos haluat, niin voit vielä kirjoittaa jotain valitsemistasi paikoista.



  • Lopuksi haasta vielä 5 muuta bloggaajaa tekemään haaste.



  • Laitan tähän viel tälläsen oman säännön että nää paikat pitää olla sellasia, joissa en oo vielä käyny






  • Pariisi. Siellä en oo vielä käyny vaikka Euroopan maista aika monessa on jo tullu käytyä :) Ois aika jees päästä!!
    New York! Sinne pitää päästä.. Gossip Girlin addiktoituneena (lähes ainaki) katsojana pitää päästä näkemään kaikki oikeet mestat ja muutenki, kuuluisa kuuluisa kaupunki ni haluun sinne vielä joku päivä.. :) Ja jos mun sisko pääsee sinne opiskelemaan niin ehkä pääsenkin pian! :) 
    Seychellit. Ihan vaan koska toi on niin unelma lomakohde:D ja siellä on NIIIIN nätin näköstä! :) 
    Seoul, Korea. Ahh sinne on pakko päästä (matkakumppaneiks mun kaverit Johanna ja Rita..) Muutenki ihanan näkönen kaupunki, mutta luultavasti sillä on aika paljon väliä et oon ihan korealaisbändihullaantunut.. Hihh! :)
    kannattaa kattoa: http://www.youtube.com/watch?v=up6n1WrB7aE
    Oon pienestä pitäen halunnu käydä Egyptissä ja vielä joku päivä meinaan kyllä sinne mennä! Ja kaikki toi historiaosuuski kiinnostaa koska historia on yks mun lempiaineistakin :)


    Oli aika vaikee valita just vaan 5 maata/paikkaa missä haluis käydä :) Ku on muitakin paikkoja kuten Bora Bora missä haluisin käydä :) No ehkä mä sitten unelma-ammattini (lentoemäntä) avulla pääsen sitten käymään noissa kaikissa paikoissa :) Ainakin toivotaan niin!!

    No comments :

    Post a Comment

    thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)