Thursday, February 24, 2011

Luistelua.

Takki Peak, farkut GT, pipo Jack&Jones
Tosiaan olin sitten eilen luistelemassa mun isosiskon kanssa :)
Oli aika jees! Vielä vähä harjottelemista noil hokkareil luistelus mut kyl se alkaa sujua! :D
Tänään sit ois aikomuksena mennä rinteeseen... Mut on kyllä vallannu pieni flunssapöpö et katotaan miten seki menee.. :S
Kaverit tykkää ku oon nii superseurallinen ja oon täällä vaan kirjottelemassa tätä blogia :D






Viime yönä kävi sillai, et oltiin kattomassa leffaa ku ollaan täällä mun kaverin luona.. Me kaikki nukahdettiin sohvalle vaan.. osa jo leffan aikana.. Mut sit nukuttiin upeasti normivaatteet päällä loppuenlopuks koko yö.. Siinä sohvalla osa ja sit yks meistä nukahti lattialla :D Aamulla oli sitten paikat vähän jumissa...







isosisko






No comments :

Post a Comment

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)