Monday, February 21, 2011

Gaalailta!

<3
©Sivi Kuoppakangas
Paraskaveri <3
©Sivi Kuoppakangas
©Sivi Kuoppakangas
Puku mun, isosiskon ja äidin yhteisluomus!
(Tai mun piti alunperin tehä isosiskon
avustuksella,mut onnistuin tunaroimaan
 jasit äitin piti pelastaa
mun vetoketjun rikkomiset!)
Kaulakoru Glitter
©Sivi Kuoppakangas





Kaveri teki mulle aivan ihanat glitterkynnet :D
Tosiaan, käyn lukiota Suomen Kristillisessä Yhteiskoulussa. Ja siellä on tapana joka vuos järjestää lukiolaisille gaalailta, et me opittais jotain upeita etikettikäyttäytymisiä ja muuten vain saatais pukeutua hienosti....
Siskon avustuksella päätin sitte ryhtyä ite tekemään mekkoa sinne (ja muutenki upeusmekot maksaa miljardeja=vararikko!)  ja kauheen sähläyksen jälkeen kyllä se ihan hyvin onnistuki... ONNEKSI! Tapana on et mennään parin kanssa tonne ja ite menin Janne nimisen pojan kanssa (en kuvaa viiti laittaa ku en oo lupia kysyny..) mutta jotkut menee ihan vaan tyttöporukallakin! Kuvissa on mun parhaita ystäviä! <3 Ihana ilta oli ja se punainen mekko on myös kantajansa itse tekemä.. :) Noi ihanat kynnet teki  mulle yks mun kaveri! Kesti yli viikon kynsissä ku niis oli miljardi kerrosta lakkaa ja näytti tosi hyvältä.. Innostuin itekki tommosista hileblingbling jutuista! :) Mutta siis mukava ilta oli!!! Kerranki pojat käyttäyty ku herrasmiehet :D

No comments :

Post a Comment

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)