Monday, February 21, 2011

asu.

Sähläysmeininkiä
Paita H&M, Hame kaverilta lainassa,
laukku kirpparilta, sormus Charlotte Rousse
Korvikset GT ja Kengät H&M

 


Tossa kuvaa mun yhestä kirkkoasusta :P Ihanaa ku saa aina syyllä pukeutua kerran viikossa vähän hienommin :) Ite oon niiin ihastunu tohon valkoseen T-paitaan minkä kyllä ensin meinasin ostaa H&M:ltä korallin värisenä.. No päätin sitte hillitä "ihananvärinenpakkosaada"-himojani ja ostaa sen valkosena ku ite nii hirveen helposti sit loppuenlopuks kyllästyn kaikkii värikkäisiin juttuihin! Toi hame on kyllä mun pöllimislistoilla (en nyt oikeesti kyllä ajatellu..) :) Yhen mun kaverin oma se on ja aina ihanasti se suostuu lainailemaan sitä mulle, ku tykkään siitä ihan kauheasti! :) Musta kirjekuorilaukku on löytö kirpparilta päätähuimaavaan 50sentin hintaan.. joskus ala-asteella sen jo hommasin muistaakseni vai olikohan 7 luokalla :D Hyvässä käytössä on ollut!


Ihana auringonpaiste!!

No comments :

Post a Comment

thanks for your comment ! kiitos kommentistasi ! :)